Find det rette alternativ til Google Analytics

Test, markedsanalyse og anbefalinger til, hvordan du konkret kommer videre, når det gamle Google Analytics skal skiftes ud.

1. juli 2023 er det slut med den version af Google Analytics, som næsten alle små og mellemstore virksomheder i Danmark bruger. Og måske bliver det erklæret ulovligt inden da. Så hvad gør du så?

MESSBAR HJÆLPER DIG MED GOOGLE ANALYTICS

Rapport om Google Analytics alternativerVi har undersøgt markedet og testet de mest oplagte alternativer til Google Analytics. Vi har testet live på websites og samlet op på fordele og ulemper ved hver løsning. Og så har vi clearet at alternativerne overholder GDPR.

Med andre ord, her får du al den viden du har brug til at finde et alternativ til Google Analytics.

For hvis ikke Google Analytics, hvad så?

Rapport

395 kr.ex moms

Vi har undersøgt markedet for dig. I rapporten gennemgår vi:

  • Fathom Analytics
  • Google Analytics 4
  • Matomo
  • Piwik Pro
  • Plausible
  • Simple Analytics
Kontakt for info

Rapport + Rådgivning

1895 kr.ex moms

Rapporten OG 1 times 1-1 rådgivning. Udover rapporten får du:

  • Kompetent sparring af seniorkonsulent
  • Input til forretningsmæssige mål
  • Gode råd til at vælge alternativ
  • Overblik
  • Beslutningsgrundlag
  • Input til vejen frem
Kontakt for info

Migrering

10.000 kr.ex moms

Få rapporten, rådgivning OG en fuld migrering fra Google Analytics til en ny løsning. Med en migrering får du:

  • Gennemgang af eksisterende setup
  • Opsætning af ny konto
  • Importeret data fra Google Analytics
  • Opsætning af Tag Manager og opsætning af events
  • Test og lancering

Prisen er beregnet på migrering fra 1 domæne til en af de 6 løsninger i rapporten.

Hør hvad læserne mener om rapporten

Rapporten giver et værdifuldt indblik i, hvordan man skal forholde sig til dataindsamling og -opbevaring efter udfasningen af det gamle Google Analytics.

Man får et samlet, letforståeligt overblik over mulighederne for alternativer til Google Analytics, hvorfra man kan vurdere, hvilken løsning der passer bedst til ens behov. Derudover bliver man klogere på, hvordan man skal forholde sig til GDPR ved valget af platform.

Theresa Schrøder Theresa Schrøder

Marketing Manager

VIS Performance A/S

Det rette værktøj til indsigt i brugeradfærd og måling af effekt på aktiviteter er fundamentet i digitalt marketing. GDPR, privacy og korrekt opsætning af tracking, kan være en udfordring, og specielt med de mange forandringer på området i øjeblikket.

Rapporten fra messbar giver et unikt indblik i alternativer til Google Analytics samt vigtige spørgsmål, som virksomheden bør have besvaret. Absolut værd at læse inden der tages stilling til afløseren for den nuværende version af Google Analytics.

Bedste sammenligningsgrundlag jeg endnu har set!

Orla Mortensen

Digital Marketing Manager

System Cleaners A/S

messbar ApS
Dyrehavevej 101
6000 Kolding
Danmark

Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829

Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164