Til messbar.dk forside

HØRT I MESSBAREN - FORTÆLLINGER FRA DANSK ERHVERVSLIV

Desværre - bogen er udsolgt!

SE HVAD DU GIK GLIP AF

Du kom desværre for sent. 

Første oplag af "Hørt i Messbaren" er revet væk på tre måneder. Gå ikke glip af version 2, som udkommer i 2019. Udfyld navn og mailadresse i formularen, så giver vi besked, når næste version er på gaden. 

MØD FORFATTERNE

GIV MIG BESKED NÅR NÆSTE VERSION ER KLAR

Messbar ApS - www.messbar.dk

Søren er ekspert i at hjælpe virksomheder med at gøre dem attraktive for deres kunder. Hans unikke metode sikrer, at din virksomhed får fokus på sine absolut stærkeste sider i alt, hvad I siger og gør – også uden for marketing- og kommunika-tionsafdelingen. Søren er knivskarp, når det kommer til at forstå forretning, og har hjulpet et utal af virksomheder med at skabe bedre bundlinjeresultater.

SØREN SCHNEDLER

JOAKIM DITLEV

Joakim er Danmarks Mr. Content Marketing. Han har arbejdet med lærdommen fra de amerikanske eksperter længe inden, det blev et begreb i Danmark. Joakim kender udfordringerne både som marketingansvarlig og konsulent, og de seneste år er teorier og modeller blevet omsat til praksis og konkrete resultater for hundredevis af virksomheder gennem rådgivning, workshops og konferencer.

Det er sjov og underholdende læsning, hvor man ligesom lidt gætter forløbet efter de første par kapitler. Man sidder også med en svag snert af “skyldfølelse”, fordi man jo godt ved, at man ikke altid har fået afstemt mål forventninger m.v. af med Mette fra Marketing eller Poul fra produktionen for den sags skyld.”

- Kim Gravesen, CEO

’Hørt i Messbaren’ sætter gennem en kreativ og faglig fortælling fokus på vigtigheden af at afstemme forventninger og på, hvordan man med enkle metoder kan løse komplicerede problemstillinger fra en ny vinkel. For dig, der ikke er bange for at se indad, kan jeg på det varmeste anbefale at læse bogen.”

- Karina Borgen Larsen, CEO

Underholdende læsning om de udfordringer, mellemstore virksomheder står med i kampen om kunderne. Nysgerrighed - ikke kun fra bartendere bag disken, men fra Salg, Marketing og CEO er afgørende for, at man får taget fat i de rigtige problemstillinger - og får dem løst i fællesskab. Samtaler face-to-face batter - ikke kun i baren, men også i virksomhederne.”

- Lene Lindstrøm Olsen, CMO

* Påkrævet

OBS! Vi hader spam ligeså meget som dig. Læs vores privatlivspolitik her. Du kan afmelde mails fra os til hver en tid.

Jeg kan varmt anbefale ”Hørt i Messbaren”. Aktuelt og interessant indhold, der med ironi og en vis kækhed, gør en kompliceret problemstilling, nemmere at gå til. Den rammer simpelthen spot on, i forhold til den udfordring jeg står med som marketing-ansvarlig i en mindre virksomhed. Jeg glæder mig til at aflevere et eksemplar af bogen til vores direktør og salgschef, så vi fremover kan få mere ud af vores strategi”

- Carina Andersen, Marketingansvarlig

Fix the following errors:
Hide