HØRT I MESSBAREN – FORTÆLLINGER FRA DANSK ERHVERVSLIV

Læs hvad der foregår bag facaden i en virksomhed UDEN en klar salgs- og marketingstrategi.

Hørt i Messbaren - fortællinger fra dansk erhvervsliv

Udfyld formularen og få tilsendt bogen som PDF


* Påkrævet
OBS! Når du udfylder formularen, accepterer du at modtage emails fra  messbar. Vi hader spam ligeså meget som dig. Du kan afmelde mails fra os  til hver en tid.

LÆSERNE ER VILDE MED “HØRT I MESSBAREN”

Betina Bay Frandsen udtalelse
Mads Middelboe udtalelse
Bernt-Elkjær-Pedersen udtalelse
Citat

Underholdende  læsning om de udfordringer, mellemstore virksomheder står med i kampen  om kunderne. Nysgerrighed – ikke kun fra bartendere bag disken, men fra  Salg, Marketing og CEO er afgørende for, at man får taget fat i de  rigtige problemstillinger – og får dem løst i fællesskab. Samtaler  face-to-face batter – ikke kun i baren, men også i virksomhederne.”  

–  Lene Lindstrøm Olsen, CMO

Citat

Jeg kan varmt anbefale ”Hørt i Messbaren”. Aktuelt og interessant indhold, der med ironi og en vis kækhed, gør en kompliceret problemstilling, nemmere at gå til. Den rammer simpelthen spot on, i forhold til den udfordring jeg står med som marketing-ansvarlig i en mindre virksomhed. Jeg glæder mig til at aflevere et eksemplar af bogen til vores direktør og salgschef, så vi fremover kan få mere ud af vores strategi.”

 – Carina Andersen, Marketingansvarlig

Citat

Det er sjov og underholdende læsning, hvor man ligesom lidt gætter forløbet efter de første par kapitler. Man sidder også med en svag snert af “skyldfølelse”, fordi man jo godt ved, at man ikke altid har fået afstemt mål forventninger m.v. af med Mette fra Marketing eller Poul fra produktionen for den sags skyld.”

– Kim Gravesen, CEO

3 grunde til at Hørt i messbaren er en halv time værd af din tid

Flueben
Flueben
Flueben

Du får indsigt i, hvad der foregår i en helt almindelig dansk produktionsvirksomhed.

Du får inspiration og et konkret redskab til at arbejde mere strategisk med Salg og Marketing.

Du får gode argumenter til at overbevise andre i organisationen om, at jeres tid, penge og data kan bruges bedre.

Hørt i Messbaren - fortællinger fra dansk erhvervsliv

MØD FORFATTERNE

Søren Schnedler

Søren Schnedler

Søren er ekspert i at hjælpe virksomheder med at gøre dem attraktive for deres kunder. Hans unikke metode sikrer, at din virksomhed får fokus på sine absolut stærkeste sider i alt, hvad I siger og gør – også uden for marketing- og kommunika-tionsafdelingen. Søren er knivskarp, når det kommer til at forstå forretning, og har hjulpet et utal af virksomheder med at skabe bedre bundlinjeresultater.

Joakim Ditlev

Joakim Ditlev

Joakim er Danmarks Mr. Content Marketing. Han har arbejdet med lærdommen fra de amerikanske eksperter længe inden, det blev et begreb i Danmark. Joakim kender udfordringerne både som marketingansvarlig og konsulent, og de seneste år er teorier og modeller blevet omsat til praksis og konkrete resultater for hundredevis af virksomheder gennem rådgivning, workshops og konferencer.

Magnus Møller Petersen

Magnus Møller Petersen

Magnus har arbejdet med produktudvikling gennem mere end 20 år med speciale i digitale værktøjer, automatisering af systemer og processer, databehandling og analyser indenfor udvikling, salg og marketing. Magnus er kreativ og pragmatisk. For ham handler det om, at samarbejde om at udvikle løsninger, der understøtter forretningen, og som gør dig i stand til at foretage proaktive og værdiskabende beslutninger.

Snart kender du betydningen af en effektiv salgs- og marketingstrategi

Vores  læsere er begejstrede og underholdt. Hent en gratis udgave af “Hørt i  messbaren” og find ud af, om din virksomhed har symptomer på en ineffektiv salgs- og marketingplan.

Hent bogen gratis her

messbar ApS
Dyrehavevej 101
6000 Kolding
Danmark

Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829

Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164