Til messbar.dk forside

HØRT I MESSBAREN 1.5 - FORTÆLLINGER FRA DANSK ERHVERVSLIV

Læs med om, hvad der foregår bag facaden i en virksomhed UDEN en klar salgs- og marketingstrategi.

MØD FORFATTERNE

Læserne var vilde med første udgave - læs deres udtalelser

Snart kender du betydningen af en effektiv salgs- og marketingstrategi

Vores læsere er begejstrede og underholdt. Hent en gratis udgave af "Hørt i Messbaren" og find ud af, om din virksomhed har symptomer på en ineffektiv salgs- og marketingplan. 

Messbar ApS - www.messbar.dk

3 grunde til at Hørt i Messbaren er en halv time værd af din tid

Udfyld formularen og få tilsendt bogen som PDF - helt gratis!

Du får indsigt i, hvad der foregår i en helt almindelig dansk B2B marketingafdeling.

Du får ammunition til at arbejde mere strategisk med Salg og Marketing.

Du får gode argumenter til at overbevise andre i organisationen om, at I kan få mere ud af jeres tid, penge og data.

HENT BOGEN GRATIS HER

Søren er ekspert i at hjælpe virksomheder med at gøre dem attraktive for deres kunder. Hans unikke metode sikrer, at din virksomhed får fokus på sine absolut stærkeste sider i alt, hvad I siger og gør – også uden for marketing- og kommunika-tionsafdelingen. Søren er knivskarp, når det kommer til at forstå forretning, og har hjulpet et utal af virksomheder med at skabe bedre bundlinjeresultater.

SØREN SCHNEDLER

JOAKIM DITLEV

Joakim er Danmarks Mr. Content Marketing. Han har arbejdet med lærdommen fra de amerikanske eksperter længe inden, det blev et begreb i Danmark. Joakim kender udfordringerne både som marketingansvarlig og konsulent, og de seneste år er teorier og modeller blevet omsat til praksis og konkrete resultater for hundredevis af virksomheder gennem rådgivning, workshops og konferencer.

Det er sjov og underholdende læsning, hvor man ligesom lidt gætter forløbet efter de første par kapitler. Man sidder også med en svag snert af “skyldfølelse”, fordi man jo godt ved, at man ikke altid har fået afstemt mål forventninger m.v. af med Mette fra Marketing eller Poul fra produktionen for den sags skyld.”

- Kim Gravesen, CEO

’Hørt i Messbaren’ sætter gennem en kreativ og faglig fortælling fokus på vigtigheden af at afstemme forventninger og på, hvordan man med enkle metoder kan løse komplicerede problemstillinger fra en ny vinkel. For dig, der ikke er bange for at se indad, kan jeg på det varmeste anbefale at læse bogen.”

- Karina Borgen Larsen, CEO

Underholdende læsning om de udfordringer, mellemstore virksomheder står med i kampen om kunderne. Nysgerrighed - ikke kun fra bartendere bag disken, men fra Salg, Marketing og CEO er afgørende for, at man får taget fat i de rigtige problemstillinger - og får dem løst i fællesskab. Samtaler face-to-face batter - ikke kun i baren, men også i virksomhederne.”

- Lene Lindstrøm Olsen, CMO

* Påkrævet

OBS! Når du udfylder formularen, accepterer du at modtage emails fra messbar. Vi hader spam ligeså meget som dig. Du kan afmelde mails fra os til hver en tid.

Jeg kan varmt anbefale ”Hørt i Messbaren”. Aktuelt og interessant indhold, der med ironi og en vis kækhed, gør en kompliceret problemstilling, nemmere at gå til. Den rammer simpelthen spot on, i forhold til den udfordring jeg står med som marketing-ansvarlig i en mindre virksomhed. Jeg glæder mig til at aflevere et eksemplar af bogen til vores direktør og salgschef, så vi fremover kan få mere ud af vores strategi”

- Carina Andersen, Marketingansvarlig

Magnus har arbejdet med produktudvikling gennem mere end 20 år med speciale i digitale værktøjer, automatisering af systemer og processer, databehandling og analyser indenfor udvikling, salg og marketing. Magnus er kreativ og pragmatisk. For ham handler det om, at samarbejde om at udvikle løsninger, der understøtter forretningen, og som gør dig i stand til at foretage proaktive og værdiskabende beslutninger. 

Klaus har stor erfaring og succes med at arbejde med udvikling af salgs- og marketing afdelinger, så det skaber sammenhæng, vækst og resultater. Hans styrke ligger i at forstå potentialet, sætte fokus på de mest optimale indsatsområder og få medarbejdere på tværs af afdelinger til at arbejde sammen i en fælles retning. Klaus er optaget af, at det virker i praksis – både på de interne linier og eksternt i relation til kunderne. 

KLAUS HALTRUP

MAGNUS MØLLER PETERSEN