Sælger du egenskaber eller udbytte?
Du har sikkert godt styr på, hvad du sælger og måske også hvorfor. Men ved du, hvad dine kunder køber – og hvorfor? Har du prøvet at tage kundebrillerne på og se din salgsproces, som det den er. En købsproces.
Har du smagt på dine budskaber, og ved du hvad du skal sige til hvem og hvornår? Ellers var det måske en idé at starte med en workshop, hvor I sætter fokus på jeres budskaber og den værdi, som I skaber for og med jeres kunder.
DIT UDBYTTE AF EN BUDSKABSWORKSHOP
Klar differentiering
– Alle i organisationen bliver tydelige på, hvor og hvordan du adskiller dig fra konkurrenterne.
Større effekt
– Jo skarpere dine budskaber er, jo større er din tiltrækningskraft og jo mere får du for pengene.
Bedre leads
– Du får kortere salgscyklus, når dine kunder vælger dig for den værdi du skaber.
Virksomheden udvælger et sted mellem 6-8 mennesker fra både salg og marketing samles til en workshop, som messbar faciliterer.
Gennem forskellige gruppeøvelser og fælles diskussion og afklaring defineres det reelle værditilbud.
Vi vægter budskaberne op mod virksomhedens målgrupper og udarbejder i fællesskab et relevanskort, der skal fungere som den fremtidige retningsviser.
En budskabsworkshop koster kun kr. 25.000,-.
Kontakt Søren Schnedler, hvis du vil høre mere om en budskabsworkshop.
messbar ApS
Dyrehavevej 101
6000 Kolding
Danmark
Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829
Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164