FREMDRIFT UNDER NEDLUKNINGEN

Vi kommer ikke tilbage til verden, som vi kendte den før coronaen. Meget har ændret sig allerede under nedlukningen, og det er der muligheder i, hvis du forstår at udnytte det. Kig med i vores video-serie; vi fortæller om den nye normal, når du arbejder med marketing, salg og data.

Konverteringer på vejen mod ordren

Hvordan skaber du relationen, som er grundlag for transaktionen, når du ikke længere kan møde emnerne på messen og følge op med et ”uforpligtende kaffemøde”?

Skab opmærksomheden tidligt

Den digitale udvikling har gjort kunderne mere selvhjulpne. Udfordringen er at ramme dem i ZMOT. (Zero Moment of Truth) Har du hørt om det?

Gør data til dit fundament

Der er behov for et datafundament som sikrer et fælles overblik og indsigt, og som sikrer fælles forståelse på tværs af virksomheden. Hvordan skaber du det?

Mød Messbar

Vi hedder messbar – det tyske ord for målbar. Ikke fordi vi er er nogle rigide regelryttere, der råber “Ordnung muss sein”, hver gang vi får chancen. Men mere fordi, hvis vi lykkes med at gøre det målbart og eksekverbart – så bliver det mærkbart.

Vi er et konsulenthus med fire erfarne konsulenter, der bidrager til den totale og optimale løsning ved at kigge på salg, marketing, data og organisationsudvikling. Vi tror på, at ægte forandring vokser indefra og er med dig hele vejen, når du vil omstille forretningen og gøre det rigtigt.

Søren Schnedler

Søren Schnedler

Søren er ekspert i at hjælpe virksomheder med at gøre dem attraktive for deres kunder. Hans unikke metode sikrer, at din virksomhed får fokus på sine absolut stærkeste sider i alt, hvad I siger og gør – også uden for marketing- og kommunikationsafdelingen. Søren er kendt for at være knivskarp, når det kommer til at forstå forretning, og har hjulpet et utal af virksomheder med at skabe bedre bundlinjeresultater.

Joakim Ditlev

Joakim Ditlev

Joakim er Danmarks Mr. Content Marketing. Han har arbejdet med lærdommen fra de amerikanske eksperter længe inden, det blev et begreb i Danmark. Joakim kender udfordringerne både som marketingansvarlig og konsulent, og de seneste år er teorier og modeller blevet omsat til praksis og konkrete resultater for hundredevis af virksomheder gennem bloggen contentmarketing.dk, workshops og kurser.

Magnus Møller Petersen

Magnus Møller Petersen

Magnus har arbejdet med produktudvikling gennem mere end 20 år med speciale i digitale værktøjer, automatisering af systemer og processer, databehandling og analyser indenfor udvikling, salg og marketing. Magnus er kreativ og pragmatisk. For ham handler det om, at samarbejde om at udvikle løsninger, der understøtter forretningen, og som gør dig i stand til at foretage proaktive og værdiskabende beslutninger.

messbar ApS
Dyrehavevej 101
6000 Kolding
Danmark

Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829

Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164