Hvordan går du på markedet, når messen er aflyst og ingen reagerer på kold kanvas?
messbar hjælper dig med at finde den køreplan, der sikrer at jeres investeringer tjener sig hjem hurtigst muligt. Med et Go To Market-program giver du et nyt produkt, forretningsområde eller eksportmarked den bedst tænkelige start.
Go To Market – Få din plan klar på kun 4 uger
KØREPLAN
– Du får en færdig køreplan til at prioritere de indsatser i salg og marketing, der gavner forretningen mest, og du lærer at gøre de rigtige ting i den rigtige rækkefølge. Afstemt med dit budget og målsætninger.
VALUE FOR MONEY
– Hvordan ser business casen ud, og hvor meget skal der investeres i Salg og Marketing for at nå de forretningsmæssige mål? Vi sørger for, at du kommer længst muligt for budgettet og fokuserer indsatsen, hvor det nytter og flytter noget.
FREMDRIFT
– En plan er først værdifuld, når den bliver eksekveret. Vi hjælper med at finde og bruge de rigtige værktøjer og trækker på erfarne specialister, der kan sætte fart på dit salgs- og marketingarbejde.
Et udpluk af vores ambitiøse kunder
En Go-To-Market plan indeholder
– Prioriterede indsatsområder
– Definition af succeskriterier og Must-Win-Battles
– Fælles KPI’er på tværs af Salg og Marketing
– Segmentering og prioriterede målgrupper
– Messaging, budskabshierarki og USP’er
– Kortlagt og visualiseret kunderejse
– Anbefalinger til salgs- og marketingaktiviteter
– Identifikation af datapunkter for at visualisere nøgletal
– Anbefalinger til teknologi og værktøjer
Aguardio: Vi har fået det rigtige afsæt til at lykkes med vores virksomhed
Mød Messbar
Vi hedder messbar – det tyske ord for målbar. Ikke fordi vi er er nogle rigide regelryttere, der råber “Ordnung muss sein”, hver gang vi får chancen. Men mere fordi, hvis vi lykkes med at gøre det målbart og eksekverbart – så bliver det mærkbart.
Vi er et konsulenthus med fire erfarne konsulenter, der bidrager til den totale og optimale løsning ved at kigge på salg, marketing, data og organisationsudvikling. Vi tror på, at ægte forandring vokser indefra og er med dig hele vejen, når du vil omstille forretningen og gøre det rigtigt.
Søren Schnedler
Søren er ekspert i at hjælpe virksomheder med at gøre dem attraktive for deres kunder. Hans unikke metode sikrer, at din virksomhed får fokus på sine absolut stærkeste sider i alt, hvad I siger og gør – også uden for marketing- og kommunikationsafdelingen. Søren er kendt for at være knivskarp, når det kommer til at forstå forretning, og har hjulpet et utal af virksomheder med at skabe bedre bundlinjeresultater.
Heidi Collin
Heidi har +20 års erfaring inden for ledelse af marketing og den digitale kanal og er en mester til at sikre, at den digitale omstilling får ejerskab, bliver eksekveret og udvikler sig i organisationen. Hun rådgiver ambitiøse marketingansvarlige om de ledelsesmæssige værktøjer, der gør marketing og den digitale kanal til en forretningskritisk enhed. Heidi faciliterer erfaringsudveksling, netværksmøder og 1-1 rådgivning i samarbejde med messbar.
Joakim Ditlev
Joakim er Danmarks Mr. Content Marketing. Han har arbejdet med lærdommen fra de amerikanske eksperter længe inden, det blev et begreb i Danmark. Joakim kender udfordringerne både som marketingansvarlig og konsulent, og de seneste år er teorier og modeller blevet omsat til praksis og konkrete resultater for hundredevis af virksomheder gennem bloggen contentmarketing.dk, workshops og kurser.
Mads Dolberg
Mads er manden du ringer til, hvis kæden mellem salg og marketing er hoppet af. Han har over 20 års ledelseserfaring fra velkendte industrivirksomheder og rådgiver om strategi, organisationsudvikling, optimering af værdikæden og ikke mindst: Struktur på salg og marketing – funderet i målbare resultater, selvfølgelig. At forbedre konkurrencekraften gennem en stærkere positionering er Mads’ force.
Magnus Møller Petersen
Magnus har arbejdet med produktudvikling gennem mere end 20 år med speciale i digitale værktøjer, automatisering af systemer og processer, databehandling og analyser indenfor udvikling, salg og marketing. Magnus er kreativ og pragmatisk. For ham handler det om, at samarbejde om at udvikle løsninger, der understøtter forretningen, og som gør dig i stand til at foretage proaktive og værdiskabende beslutninger.
Pia Alrø
Pia er den, der sikrer fremdriften på de indre linjer i messbar. Hun jonglerer fakturaer, bogfører og tager sig af andre økonomiske og administrative opgaver.
Plejer er død. Eller plejer er i hvert fald udfordret for de virksomheder, der plejer at drive deres go to market plan med lige dele kold kanvas og deltagelse i diverse messer verden rundt. Der er brug for nogle nye veje og værktøjer, når ambitionerne skal indfries.
Når plejer ikke giver de normale resultater, er det tid til at sætte en ny retning for virksomhedens marketing og salgsarbejde. Marketing skal måske gøre en større del af arbejdet, så salg kan fokusere på at skabe relationerne og lukke ordrerne. messbar hjælper dig med at skabe en ny og effektiv plan for vejen ud til markedet. Sammen kan vi finde og høste potentialerne i jeres salgs- og marketingproces.
Kontakt os i dag, hvis du har lyst til at få ny fremdrift i forretningen med et Go To Market-program, der mærkbart og målbart giver resultater.
messbar ApS
Dyrehavevej 101
6000 Kolding
Danmark
Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829
Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164