VI MÅLER MARKETINGS BIDRAG TIL FORRETNINGEN

Få grundlaget til at træffe strategiske marketingbeslutninger

Hvor langt kommer du for marketingbudgettet i dag, og kunne det række længere, hvis pengene blev investeret på de rigtige områder?

Svaret er indlysende, for der er altid noget, der kan forbedres. Men hvad er justeringer og hvad er forretningskritisk? Det giver Messbars nulpunktsanalyse dig svaret på.

Kan du genkende disse udsagn?
  • Vores marketingindsats er ikke målrettet – vi skyder i øst og vest
  • Vi får dårlige leads i salgsafdelingen
  • Vores beslutninger om marketing er baseret på mavefornemmelser
  • Vi bruger uforholdsvis meget på messer og er ikke gode nok til at følge op bagefter
  • Vi overvejer at gå i gang med marketing automation
Hvis du kan nikke til bare to af disse udsagn, er det et klart tegn på, at Marketing er for langt væk fra forretningen. Nulpunktsanalysen er første skridt til at få mere værdi for marketingkronerne.

DIT UDBYTTE AF EN NULPUNKTSANALYSE

Analyse
ANALYSE

– Vi analyser dine digitale kanaler. Herunder:

    • Website
    • Google Ads
    • Sociale medier
    • Nyhedsbrev
Messaging
FORRETNINGSFORSTÅELSE

– Du får præsenteret resultaterne fra analysen på en to timers workshop, så du og kollegerne ved, hvor langt I kommer for pengene i dag.

Fremdrift
FREMDRIFT

– Du får synliggjort stærke og svage punkter i marketingindsatsen og data til at træffe strategiske beslutninger.

FÅ OVERBLIK OVER MARKETINGS BIDRAG TIL FORRETNINGEN

I Messbar starter vi altid kundeprojekter med at forstå forretningen. For vi kan kun rådgive, hvis vi kender udgangspunktet og vi tager afsæt i data frem for mavefornemmelser.

Men inden vi kigger i dine tal og udarbejder en nulpunktanalyse, drikker vi meget gerne en uforpligtende kop kaffe, så du kan vurdere om kemi og forretningsforståelse matcher.

En nulpunktsanalyse koster i juni måned kun kr. 15.000,-.

Kontakt os i dag, hvis du trænger til at få overblik over marketings bidrag til forretningen.

Messbar ApS
Bramdrupskovvej 20A
6000 Kolding
Danmark

Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829

Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164