To Kolde Fra Kassen

To Kolde Fra Kassen: En marketing podcast, der øger forundringskraften

To kolde fra kassen er en podcastserie på seks episoder – en ”testsæson 1”, som er målrettet til dig, der arbejder med marketing.

Her får du ingen svar, men derimod vinkler på spørgsmål, som du måske selv tumler med i hverdagen. Joakim Ditlev og Søren Schnedler vil øge forundringskraften og gøre det med udgangspunkt i deres erfaringer og bogen ”Hørt i Messbaren”. Sweet, short and to the point.

Gå ikke glip af første sæson

Første sæson af marketing podcasten “To Kolde Fra Kassen” er klar. Her er hvad du kan forvente at lytte til:

 

  • Hvorfor er marketing en omkostning frem for en investering?
  • Hvorfor endnu et podcast?
  • Professionel oplæsning af “Hørt i Messbaren”
  • Hvordan kan indhold spille en rolle i salgsprocessen?
  • Hvordan kan du påvise effekt på lang sigt?
  • Hvornår er en strategi en strategi?

Episode 1: Hvorfor er marketing en omkostning?

Hvorfor bliver marketing set som en omkostning frem for en investering?

Er du god til at synliggøre, hvor marketing for alvor bidrager til forretningen? Vil direktøren komme til dig, når I har ondt i salget eller går han hen til salgschefen og beder ham ansætte en ekstra sælger?

De spørgsmål behandler vi i dagens episode.

Abonnér på podcasten via iTunes | Stitcher | Spotify | RSS

Få besked, når de næste to kolde er klar til at blive knappet op. Skriv navn og email her, så sender vi en mail, når der er nye afsnit klar.

Jeg giver lov til, at Messbar må kontakte mig og er indforstået med jeres privatlivspolitik.

Messbar ApS
Bramdrupskovvej 20A
6000 Kolding
Danmark

Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829

Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164