I messbar vil vi gerne inspirere til at tænke mere retning og målbarhed i salgs- og marketingarbejde. Vi viser, hvad vi dur til i stedet for at fortælle om det. Det er der så mange virksomheder, der gør, men vi tager den skridtet videre og udfordrer formaterne.
Vi har udgivet en bog, lavet bar-videoer på LinkedIn og lanceret en podcast. Uanset hvad vi gør, er det med en gennemtænkt plan og et forventet forretningsmæssigt udbytte af aktiviteterne. På den måde ved vi, hvad der virker – og kan overføre erfaringerne i kundeprojekter.
Hvis ikke Google Analytics – hvad så?
Vi har undersøgt markedet og testet de mest oplagte alternativer til Google Analytics. Vi har testet live på websites og samlet op på fordele og ulemper ved hver løsning. Og så har vi clearet at alternativerne overholder GDPR.
Med andre ord: Vi har samlet al den viden, du har brug for til at finde ud af, hvad du skal stille op med Google Analytics i rapporten: Hvis ikke Google Analytics – hvad så. Den er en del af vores pakke til at udskifte Google Analytics.
Hørt i messbaren
“Hørt i messbaren – fortællinger fra dansk erhvervsliv” fortæller med humor og storytelling om livet på en dansk virksomhed, hvor der ikke er en klar retning for salg og marketing. Du møder Mette Marketingchef, David Direktør, Sanne Salgschef og i den seneste version, deler vi også ud af nogle værktøjer til at kalibrere indsatsen på tværs af afdelingerne. Langt over 1000 har læst Hørt i messbaren – hent dit eksemplar i bytte for din mailadresse.
Webinar: Den digitale kunderejse
To kolde fra kassen
To kolde fra kassen er en marketing podcast, der øger forundringskraften blandt marketing professionelle.
Første sæson af podcasten er på seks, skarpe episoder, som sætter
målrettet til dig, der arbejder med marketing. Hver episode slutter med et par kolde fra kassen i form af noget at tænke over til næste afsnit.
To kolde fra kassen giver ingen svar, men derimod vinkler på spørgsmål, som du måske selv tumler med i hverdagen.
Trappemodellen
Vi anvender en simpel model til at vise forretningspotentiale og fremdrift på tværs af Salg og Marketing. Trappemodellen hedder den, og den har fokus på at målrette indsatsen mod de stejleste trin på trappen – der hvor det største uudnyttede potentiale findes.
Du kan downloade Trappemodellen her – kvit og frit.
messbar ApS
Dyrehavevej 101
6000 Kolding
Danmark
Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829
Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164