VIDEN OG INSPIRATION, SOM DU IKKE ER VANT TIL

I Messbar vil vi gerne inspirere og uddanne ledere og marketingansvarlige til at tænke mere retning og målbarhed i deres salgs- og marketingarbejde. Vi viser, hvad vi dur til i stedet for at fortælle om det. Det er der så mange virksomheder, der gør, men vi tager den skridtet videre og udfordrer formaterne.

Vi har udgivet en bog, lavet bar-videoer på LinkedIn, lanceret en podcast og snart vil du også kunne abonnere på vores månedlige nyhedsbrev – Omgangshøjde. Uanset hvad vi gør, er det med en gennemtænkt plan og et forventet forretningsmæssigt udbytte af aktiviteterne. På den måde ved vi, hvad der virker – og kan overføre erfaringerne i kundeprojekter.

Hørt i Messbaren

Hørt i Messbaren - fortællinger fra dansk erhvervsliv

Hørt i Messbaren – fortællinger fra dansk erhvervsliv fortæller med humor og storytelling om livet på en dansk virksomhed, hvor der ikke er en klar retning for marketing. Første udgave af bogen udkom i foråret 2018 og blev revet væk på få uger. En ny version er på tegnebrættet, så læs om Hørt i Messbaren her, hvor du også kan skrive dig op til version to.

Læs om bogen her

To kolde fra kassen

To kolde fra kassen

To kolde fra kassen er en marketing podcast, der øger forundringskraften blandt marketing professionelle.
Første sæson af podcasten er på seks, skarpe episoder, som sætter
målrettet til dig, der arbejder med marketing. Hver episode slutter med et par kolde fra kassen i form af noget at tænke over til næste afsnit.
To kolde fra kassen giver ingen svar, men derimod vinkler på spørgsmål, som du måske selv tumler med i hverdagen.

Lyt til podcasten her

Omgangshøjde

Tilmeld nyhedsbrevet, Omgangshøjde

Vil du på Omgangshøjde? Messbars månedlige nyhedsbrev inspirerer dig til at finde langtidsholdbare løsninger i salg- og marketingarbejdet. Du får konkrete værktøjer, du kan bruge i det daglige arbejde. Og du får mulighed for at smuglæse på den næste version af Hørt i Messbaren.

Trappemodellen

Udsnit af trappemodellen

Vi anvender en simpel model til at vise forretningspotentiale og fremdrift på tværs af Salg og Marketing. Trappemodellen hedder den, og den har fokus på at målrette indsatsen mod de stejleste trin på trappen – der hvor det største uudnyttede potentiale findes.

Du kan downloade Trappemodellen her – kvit og frit.

Messbar ApS
Bramdrupskovvej 20A
6000 Kolding
Danmark

Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829

Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164