VIDEN OG INSPIRATION, DER FLYTTER BARREN HØJERE

I messbar vil vi gerne inspirere og uddanne ledere og marketingansvarlige til at tænke mere retning og målbarhed i deres salgs- og marketingarbejde. Vi viser, hvad vi dur til i stedet for at fortælle om det. Det er der så mange virksomheder, der gør, men vi tager den skridtet videre og udfordrer formaterne.

Vi har udgivet en bog, lavet bar-videoer på LinkedIn og lanceret en podcast. Uanset hvad vi gør, er det med en gennemtænkt plan og et forventet forretningsmæssigt udbytte af aktiviteterne. På den måde ved vi, hvad der virker – og kan overføre erfaringerne i kundeprojekter.

Hørt i Messbaren

Hørt i Messbaren - fortællinger fra dansk erhvervsliv

“Hørt i Messbaren 1.5 – fortællinger fra dansk erhvervsliv” fortæller med humor og storytelling om livet på en dansk virksomhed, hvor der ikke er en klar retning for salg og marketing. Du møder Mette Marketingchef, David Direktør og i den udvidede version fra 2020 nu også Sanne Salgschef. Se læsernes reaktioner på Hørt i Messbaren her, hvor du kan hente et eksemplar i bytte for din mailadresse.

Hent bogen her

Fremdrift under nedlukningen

Fremdrift under nedlukningen

Vi kommer ikke tilbage til verden, som vi kendte den før coronaen. Meget har ændret sig allerede under nedlukningen, og det er der muligheder i, hvis du forstår at udnytte det. Kig med i vores video-serie; vi fortæller om den nye normal, når du arbejder med marketing, salg og data.

Se videoserien her

Webinar: Den digitale kunderejse

Strategi

Vi arbejder også for retning og fremdrift i ejerledede SMV’er. I samarbejde med Erhvervshus Sydjylland fortæller Søren Schnedler her, hvordan du arbejder med den digitale kunderejse.

Se webinaret her

To kolde fra kassen

To kolde fra kassen

To kolde fra kassen er en marketing podcast, der øger forundringskraften blandt marketing professionelle.
Første sæson af podcasten er på seks, skarpe episoder, som sætter
målrettet til dig, der arbejder med marketing. Hver episode slutter med et par kolde fra kassen i form af noget at tænke over til næste afsnit.
To kolde fra kassen giver ingen svar, men derimod vinkler på spørgsmål, som du måske selv tumler med i hverdagen.

Lyt til podcasten her

Trappemodellen

Udsnit af trappemodellen

Vi anvender en simpel model til at vise forretningspotentiale og fremdrift på tværs af Salg og Marketing. Trappemodellen hedder den, og den har fokus på at målrette indsatsen mod de stejleste trin på trappen – der hvor det største uudnyttede potentiale findes.

Du kan downloade Trappemodellen her – kvit og frit.

Messbar ApS
Bramdrupskovvej 20A
6000 Kolding
Danmark

Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829

Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164