Automatisk retning og fremdrift
Kundecase: Primo A/S
Situationen
Med afsæt i messbars arbejde med salgs- og marketingsstrategien var der et behov for at kunne skabe overblik over konverteringspunkter, nøgletal og resultater på tværs af områderne. Der var behov for løbende at kunne dokumentere fremgang og holde den op mod konkrete målsætninger på tværs af marketing og salg.
Der var ydermere et behov for at opkvalificere data fra forskellige kilder, fra-filtrere udvalgte dele og automatisk flere andre. For Primo var det en tidskrævende, utilfredsstillende og manuel proces at indsamle data og koble de forskellige forretningsområder og kunderejsens konverteringer sammen. Fremdriften var ikke tydelig for alle niveauer af organisationen.
Resultaterne
messbar leverede dataanalyse og anbefalinger, samt implementering af datamodel og dashboards
- Til forskellige modtagere hhv. direktionen, salg og marketing, som
- opsamlede og opkvalificerede data, og som
- indeholdt nøgletal for konverteringerne for hele kunderejsen.
Stor forretningsforståelse og effektivt arbejde med dashboards
Fakta om Primo A/S
Primo A/S er en af verdens førende leverandører og udvikler af løsninger i ekstruderet plast. Primo er specialister i at skræddersy løsninger efter kundernes behov, og leverer både hårde og bløde profiler til alle forretningsområder, bl.a. energi, vinduer og døre, transport, køl og frys, byggeri. Høj sikkerhed og høj kvalitet udgør en central del af Primo-koncernens DNA, og det kan mærkes og ses i det færdige produkt.
Læs mere på primo.com
Mød flere af messbars kunder
messbar ApS
Dyrehavevej 101
6000 Kolding
Danmark
English version
Privatlivspolitik
Søren Schnedler
schnedler@messbar.dk
4036 2829
Joakim Ditlev
joakim@messbar.dk
6160 1164